Integration with the curriculum (Müfredatla İlişkilendirme)-კურიკულუმთან ინტეგრაცია
სასწავლო გეგმაში ინტეგრაცია:
მოსწავლე პატივს სცემს სხვის უფლებებსა და თავისუფლებებს;
პატივს სცემს ხალხის განსხვავებებს;
პატივს სცემს სხვადასხვა ხალხის კულტურას;
აცნობიერებს სხვა რელიგიების, ადათებისა და ტრადიციების მიმართ ტოლერანტობის აუცილებლობას;
პატივს სცემს ჩვენს ქვეყანაში მცხოვრები სხვადასხვა კულტურის ადამიანების ცხოვრების წესსა და ჩვევებს;
აცნობიერებს მცენარეების მოყვანის და ცხოველების კვების მნიშვნელობას;
იკვლევს კულტურული მემკვიდრეობის ნივთებს უშუალო გარემოში;
დიდ მნიშვნელობას ანიჭებს სისუფთავეს ჯანმრთელი ცხოვრებისათვის;
შეუძლია ბავშვის უფლებებისა და მოვალეობების გაცნობიერება, ასევე ოჯახისა და
საზოგადოების წინაშე პასუხისმგებლობის გააზრება;
შეუძლია ქცევის წესების გათავისება, თანატოლებთან მათი შეთანხმება და დაცვა;
შეუძლია შემწყნარებლობის გამოვლენა განსხვავებული კულტურის, ეროვნების,
შესაძლებლობების მქონე ადამიანების მიმართ;
შეუძლია მზრუნველობის გამოვლენა ბუნებრივი გარემოსა და ისტორიული
მემკვიდრეობის მიმართ;
იყენებს ტექნოლოგიურ პროდუქტებს საკუთარი თავის, სხვებისა და ბუნების დაზიანების გარეშე.
Curriculum integration:
The student respects the rights and freedoms of others;
Respects the differences of the people;
Respects the culture of different peoples;
Recognizes the need for tolerance towards other religions, customs and traditions;
Respects the way of life and habits of people of different cultures living in our country;
Recognizes the importance of growing plants and feeding animals;
Explores cultural heritage items in the immediate environment;
Attaches great importance to cleanliness for a healthy life;
Can understand the rights and responsibilities of the child as well as the family and
Understanding accountability to the public;
Can master the rules of behavior, agree with their peers and follow them;
Can show tolerance for different cultures, nationalities,
Towards people with disabilities;
Able to take care of the natural environment and historical
Towards inheritance;
Uses technological products without harming oneself, others and nature.
No comments:
Post a Comment